Narzędzie badania Examinare
 

Oceń Trade Shows z Examinare.



Ocena Trade Shows jest po to, aby zabezpieczyć inwestycje w czasie i zainwestowane pieniądze. Oceniając Trade Shows za pomocą kwestionariusza, możesz faktycznie zmapować inwestycję na to, jak odbiorcy otrzymali Twoją wiadomość. Korzystając z tych danych wraz z danymi kontaktowymi, które zostają generowane, możesz wypełnić swój plan sprzedaży, a dodatkowe korzyści zostały przedstawione poniżej w naszych poradach i wskazówkach. Aby ocenić Trade Shows, możesz skorzystać z wielu metod. My skupimy się na dwóch metodach, które uważamy za najlepsze.

Oceń Trade Shows metoda 1, Metoda Sink-in:

Poprzez zebranie danych kontaktowych osób odwiedzających twój teren targów możesz skorzystać z metody łatwego importu i wysłać ankietę do każdej osoby, która odwiedziła Twoje stoisko podczas  targów. Możemy obiecać, że wynik bardzo Cię zaskoczy!

Aby użyć tej metody do oceny targów, będziesz potrzebować informacji e-mail każdego odwiedzającego twoje stoisko, a także musisz go poinfrmować, że wyślesz do niego wiadomość. Przeważnie chodzi tylko o przekazanie im informacji, aby o tym wiedzieli. Nie chcesz bowiem z pewnością zbyt długo czekać po targach, aby wysłać kwestionariusz. Jeśli czekasz dłużej niż 2 tygodnie, może to mieć negatywny wpływ i lepiej będzie zadzwonić do każdego odwiedzającego przez telefon. Metoda Sink-in jest zwykle najlepiej stosowana 2-5 dni po spotkaniu.

- Możesz mieszać pytania z pytaniami kontrolnymi.

- Otrzymasz większy wskaźnik odpowiedzi, jeśli dasz coś w zamian.

- Zadawaj maksymalnie do 10 pytań.

- Nie zgaduj, pozwól nam w Examinare stworzyć pytania dla ciebie.

Metoda oceniania prezentacji handlowych 2, metoda błyskawiczna:

Ta metoda oceny targów koncentruje się głównie na targach B2B (B2C). Publikując ankietę z Examinare i łącząc ją z QR-code na telefoniz komórkowym, odwiedzający mogą zeskanować kod i odpowiedzieć na pytania w kwestionariuszu.

Głównym powodem tego kwestionariusza jest wypełnienie planu sprzedaży i wtórna ocena Twojej inwestycji. Ta metoda wymaga również pewnego rodzaju ceny do pracy, ponieważ konsumenci zwykle nie odpowiadają na pytania bez ceny, o którą trzeba walczyć. Dobra wiadomość jest taka, że ​​cena sprawi, że konsumenci będą bardziej tolerancyjni na liczbę pytań, które zadasz. Zasada jest również prosta, droższa cena = więcej odpowiedzi.

- Możesz poinformować wszystkich konsumentów o specjalnych ofertach w pytaniach.

- Ceny muszą istnieć, aby konsumenci mogli odpowiedzieć.

- Maksymalnie 20 pytań, jeśli cena jest wystarczająco duża.

- Klienci zwykle odpowiadają w ciągu 10 minut.

- Unikaj zgadywania, pozwól Examinare stworzyć projekt dla ciebie.

Oceniając Targi, zdecydowanie zalecamy sprzedaż kwestionariusza reklamowego lub bardzo przejrzystego miejsca docelowego, aby w końcu wypełnić swój plan sprzedaży. Aby odzyskać swoją inwestycję ewaluacyjną, powinieneś mieć co najmniej 20% osób, których celem jest osiągnięcie celu, i więcej niż 20% zidentyfikowanych potencjalnych klientów, którzy mogliby przynieść wartość sprzedaży, aby sfinansować cały projekt ewaluacyjny.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać informacje jak oceniać Targi.