Narzędzie badania Examinare

Oceń swoją starą strefę klienta przed zbudowaniem nowej.



Starając się ulepszyć strefę klienta firmy, musisz zawsze starać się o dobry wizerunek w oczach swoich użytkowników. Badanie, ułatwia życie użytkownika bez konieczności zwiększania wydajności działu wsparcia. Wiele dzisiejszych projektów usprawniających składa się głównie z ulepszeń w zakresie projektowania. Wygląd jest ważny, ale nie wszystkie ulepszenia wizualne zapewniają lepsze wrażenia dla klientów. Rzeczywiste techniczne usprawnienia składają się na sukces firmy.

Wiele firm opiera swoje usprawnienia na żądaniach wsparcia i zapytaniach, ale oznacza to, że należy uwzględnić wnioski złożone od trzech miesięcy do kilku lat. Zbadanie, o czym marzą Twoi klienci, aby dać dobry benchmark opiera się na przyszłości. Ale to nie jedyne cechy konstrukcyjne, które są interesujące dla firm. Chcą one także obniżyć koszty, jednocześnie zwiększając zadowolenie klientów.

Kilka punktów, które mogą ci pomóc w podjęciu decyzji w ocenie strefy klienta.

Na przykład zrobimy aktualizacje strefy klienta, która ma około 6 lat, a jej najlepsze dni należą już do przeszłości. Rozwijając nową strefę klienta, musisz sprawić, by wyglądała lepiej, ale jeśli twoi technicy w pełni skupią się na dobrym wyglądzie strefy klienta, zapłacisz za godziny rozwoju, które faktycznie są godzinami projektowania. Jeśli twoi technicy kosztują twoją firmę około 600 SEK za godzinę i pracują z niewłaściwymi funkcjami i nie mają odpowiednich materiałów do ogniskowania w ramach projektu 150 godzin, oznacza to, że projekt kosztuje 90 000 SEK (ok. 14 000 USD) / pracownika.

Jeśli masz siłę roboczą złożoną z trzech osób, oznacza to, że te 150 godzin najprawdopodobniej potrwa około 200 godzin (120 000 USD). Koszt, to jednak nie wszystko. Jeśli twoje działania w całym projekcie oparte na serii domysłów nie wzbogacą twoich klientów, stracisz ich po tym rozwoju.

Jeśli zamiast wyżej wymienionego, wypełnisz kwestionariusz uzupełniający w swojej strefie klienta, będziesz dokładnie wiedzieć, co Twoi klienci myślą o twojej starej strefie klienta i które jej części są najczęściej używane. Umożliwi to łatwą dystrybucję pracy zamiast zgadywania na każdym etapie.

Dąż do ciągłego zautomatyzowania badań po uaktualnieniu.

2014 tworzy nowe potrzeby klientów. W tej sytuacji automatyczne kontrole są koniecznością i jest to jedna z mocnych stron narzędzia ankietowego Examinare. Rozsądną decyzją jest wysłanie uzupełniającej ankiety na zakończonej sprawy, aby klienci mogli bezpośrednio odpowiedzieć na pytanie, jak dobrze ją załatwiłeś.

Podsumowując, chcemy powiedzieć, że zawsze jest miejsce na ulepszenia i jeśli chcesz stworzyć dobry przepływ automatycznych ankiet wśród klientów lub ocenić swoją strefę klienta, zapraszamy do odwiedzenia nas w Examinare i poproszenia o wycenę.