Narzędzie badania Examinare
 

Jak stworzyć dobrą ankietę telefoniczną.



Często pytano nas, jak przeprowadzić ankietę telefoniczną i ile pytań należy zadać. Są też chwile, kiedy chcesz przeprowadzić ankiety wśród klientów lub kontynuować działania, gdy nie masz dostępu do poczty e-mail. Co wtedy robisz?

Zwykle zalecamy zbieranie zapytań klientów za pośrednictwem wiadomości tekstowych lub wiadomości e-mail, ale ponieważ czasami zdarza się, że większe firmy przeprowadzają ankietę przez telefon bezpośrednio po otrzymaniu wsparcia, musiała istnieć możliwość zrobienia tego z Examinare. Ale nie tylko duże firmy powinny być w stanie to zrobić, oczywiście małe i średnie mogą sobie na to pozwolić. Omówimy w tym artykule najbardziej podstawowe zasady dobrych ankiet telefonicznych klientów. Jeśli chcesz rozpocząć własne ankiety telefoniczne, możesz wypróbować nasze demo i porozmawiać z nami za pośrednictwem zwykłych kanałów komunikacji o tym, jak Examinare może pomóc w ankietach telefonicznych.

Co musisz zrobić, aby uzyskać dobrą ankietę telefoniczną?

Zawsze doradzamy, aby dbać o interes klienta; może być interesujące, aby uzyskać coś "naprawionego" lub stworzonego. Typowym przykładem jest to, że klient dzwoni do działu pomocy dostawcy, a następnie po rozmowie jest przekazywany do ankiety telefonicznej. To denerwuje niektórych klientów, ale tak właśnie duże firmy oceniają swoich pracowników obsługi klienta.

Najważniejsze jest to, że tego typu ankiety telefoniczne "odwracają wszystko" i zapewniają, że klient ma wrażenie, że naprawdę chcesz wiedzieć, co myśli. Bardzo ważne jest, abyś był dostawcą, który nie wykorzystuje klienta tylko dla zysku. Pokazujesz, że wykonujesz tę ankietę przez telefon nie dlatego, że chcesz się nią pochwalić na stronie internetowej, ale dlatego, że naprawdę chcesz pokazać, że Twoja firma chce ją ulepszyć dla klientów.

Jeśli przekierujesz rozmowy telefoniczne do naszego systemu ankiet telefonicznych, ważne jest, aby ankieta była krótka, maksymalnie 2-3 pytania, a przemówienie powinno być jasne i nie stresujące. Klient nie ma dla ciebie całego dnia, ale jednocześnie nie chcesz przejeżdżać nad nimi jak pociąg towarowy. Ważne jest, aby klient reagował spokojnie, ale szybko.

Oto kilka sugestii dotyczących ankiet telefonicznych:

- Jak oceniasz rozwiązanie problemu, który miałeś przez naszych pracowników? Oceń go od 1 do 5, gdzie 5 oznacza doskonałe, a 1 naprawdę złe.

- Czy poleciłbyś nas swoim przyjaciołom lub członkom rodziny, jeśli proszą o dobrego dostawcę ...? 1  nigdy, a 5 to tak.

Dialog telefoniczny po zakończeniu połączenia.

Jeśli nie jesteś w stanie skierować swoich klientów do ankiety telefonicznej, co zwykle zależy od ograniczeń połączeń i innych czynników, dobrym pomysłem może być zapewnienie, że klienci będą mogli wybrać, czy chcą zostać wezwani przez ankietę klientów, co często można rozwiązać, dodając dodatkowe menu IVR. Daje to możliwość dodania klienta do dodatkowej listy oczekujących, a następnie włącza go jako osobę, która chce być częścią ankiety telefonicznej. Dzięki prostemu technicznemu wdrożeniu, klient zostanie automatycznie wywołany przy użyciu modułu Examinare do ankiet telefonicznych.

Jak korzystać z usługi Examinare, aby przesyłać zapytania telefoniczne?

W firmie Examinare od 2006r. pomagamy innym firmom tworzyć ankiety z dużą różnorodnością. Jednak od stycznia 2014 r. wdrożono jeden rodzaj ankiet, który nie jest podobny do innych. Stworzyliśmy rozszerzenie do Examinare, z którego korzystamy z bardzo silnych serwerów w chmurze. Telefonujemy do kilkuset osób na minutę i przeprowadzamy ankiety telefoniczne bezpośrednio w ich kierunku. My w Examinare chcemy Ci pomóc, a także zrobić wszystko to, co w naszej mocy, aby pomóc Ci rozpocząć ankiety telefoniczne. Nie wahaj się poprosić o bezpłatną wycenę tutaj a my sprawimy, że twoje ankiety telefoniczne będą czymś więcej.