Ceny For Developers Business Services Narzędzie badania Examinare +46317859250 @

RODZAJE PYTAŃ ORAZ METODY UDZIELANIA ODPOWIEDZI

W ramach narzędzia do tworzenia ankiet Examinare dostępne są wszelkie rodzaje pytań pozwalające na utworzenie właściwej ankiety. Nie zawracamy głowy naszym użytkownikom zbędnymi zagadnieniami technicznymi, natomiast respondenci nie będą mieć problemu z udzieleniem odpowiedzi na pytania.

Przykładowy kwestionariusz:

Wersja na komputer Wersja mobilna

 

(Dostępne w ponad 25 językach)

DOSTĘPNE METODY UDZIELANIA ODPOWIEDZI:

Pytanie wielokrotnego wyboru (1 odpowiedź prawidłowa)

Question 1

Najczęściej stosowany typ pytań w ankietach i kwestionariuszach. Ponadto można dodać pole tekstowe w celu uzyskania opinii zwrotnej od respondenta.

Przykłady:

– Płeć

– Wskazania dotyczące wieku

– Pytania typu „Tak” lub „Nie”

oraz inne.

Wypróbuj Examinare teraz

Pytanie wielokrotnego wyboru (kilka odpowiedzi prawidłowych lub żadna)

Question 2Stosowane przeważnie w ankietach, w których chcemy uzyskać od respondenta więcej niż 1 odpowiedź. Ponadto narzędzie Examinare odnotowuje brak udzielenia odpowiedzi. Istnieje również możliwość zaznaczenia, które pytania mają być obowiązkowe.

Przykłady:

– Pytania odnośnie usługi

– Pytania odnośnie korzystania z produktu

– Wybieranie opcji

oraz inne.

Wypróbuj Examinare teraz

Pytanie z polem tekstowym (1 odpowiedź prawidłowa do wpisania)

Question 3Stosowane, jeśli chcemy, aby respondent udzielił odpowiedzi poprzez wprowadzenie tekstu. Bardziej zaawansowana wersja tego typu pytania to „Pytanie z polem tekstowym (Kilka odpowiedzi)”.

Przykłady:

– Wprowadź swoje imię

– Napisz, co myślisz

– A może warto wypróbować…

oraz inne.

Wypróbuj Examinare teraz

Skala Osgood (skala z przeciwstawnymi odpowiedziami)

Question 4 Skala Osgood najczęściej stosowana jest w kwestionariuszach dotyczących budowania marki oraz indywidualnych odczuć respondenta. Polega to na zestawianiu przeciwstawnych sobie odczuć. Skala może zawierać od 2 do 7 stopni.

Przykłady:

– Ciepło Vs. Zimno

– Jasny Vs. Ciemny

– Mądry Vs. Głupi

oraz inne.

Wypróbuj Examinare teraz

Skala stopniowa

Question 5Stosowana często w przypadku kwestionariuszy dotyczących oceny usługi. Respondent musi ocenić poziom obsługi lub rozliczeń. Jedna skala stopniowa może spowodować zmniejszenie stopnia wykorzystania pytań wielokrotnego wyboru, ale również może sprawić, że kwestionariusz będzie bardziej zbyt zaawansowany dla przeciętnego respondenta i doprowadzić do zmniejszenia liczby głosów.

Przykłady:

– Jak oceniasz nasze działy: Dział obsługi, Dział rozliczeń, Dział wsparcia technicznego, Dział sprzedaży

– Wskaż, jak oceniasz nasze: Ceny, Poziom obsługi, Czas uzyskania rozwiązania, Podejście pracownika do klienta

oraz inne.

Wypróbuj Examinare teraz

Instrukcje

Question 6Instrukcje nie należą do typu pytań, jednakże są stosowane w celu dodatkowego objaśnienia następujących kroków i można je wykorzystać w dowolnej części kwestionariusza lub ankiety.

Stosowane jako objaśnienia:

– Następne kroki

– Jak postępować podczas oceniania pytań w skali Osgood lub skali stopniowej

– Mogą prezentować ogólne informacje

oraz inne.

Wypróbuj Examinare teraz

Pytanie z polem tekstowym (Kilka odpowiedzi prawidłowych wprowadzanych jako tekst)

Question 7Pytania z polem tekstowym (Kilka odpowiedzi wprowadzanych jako tekst) to bardziej zaawansowany wariant opcji „Pytania z polem tekstowym”. Opcja ta umożliwia wskazanie wszystkich pól jako obowiązkowe lub opcjonalne oraz pozyskanie informacji dodatkowych od respondentów.

Przykłady:

– Wprowadź swoje: imię, adres, kod pocztowy i kraj.

– Wprowadź numer seryjny oraz nazwę produktu, którego używasz w celu zgłoszenia żądania o wsparcie.

– Sprawdź i popraw następujące dane

oraz inne.

Wypróbuj Examinare teraz

RESPONDENCI

Do respondentów można dotrzeć poprzez wszelkie dostępne kanały komunikacji, na przykład urządzenia elektroniczne czy strony internetowe, lub telefonicznie.
W zależności od charakterystyki odbiorców docelowych oraz celów klienta, tworzone ankiety mogą mieć charakter publiczny lub prywatny.

Ankiety i kwestionariusze publiczne

W przypadku ankiet publicznych kwestionariusze można udostępniać, wykorzystując odnośniki do strony internetowej lub na przykład poprzez załączenie ich w ramach comiesięcznego newslettera. Wszystkie odpowiedzi zebrane w ramach ankiet publicznych są w 100% anonimowe.

Ankiety i kwestionariusze prywatne

W ramach ankiet prywatnych zaproszenia do udziału w ankiecie można wysyłać do respondentów na prywatne adresy e-mail lub telefony komórkowe. Każde zaproszenie zawiera unikalny odnośnik, natomiast narzędzie Examinare pozwala zapobiec dublowaniu się odpowiedzi tego samego respondenta. W przypadku ankiet prywatnych można sprawdzić, jaką odpowiedź udzielił dany respondent, jednakże raport końcowy można wygenerować w taki sposób, aby wszelkie dane miały charakter anonimowy.

GENEROWANIE RAPORTÓW

Niezależnie od liczby wyników w ankiecie online, analiza odpowiedzi zachodzi w sposób automatyczny w czasie rzeczywistym. Proces generowania raportów odbywa się w prosty i intuicyjny sposób. Wykorzystuje się przy tym różnorodne metody mające na celu oszczędność czasu. Prezentujemy je poniżej.

Wykresy

W ramach narzędzia Examinare dostępne są różnorodne rodzaje wykresów, dzięki którym użytkownik może dużo szybciej przeanalizować udzielone odpowiedzi.
Przykładowo, jeśli jesteś na spotkaniu i chcesz uzyskać szybki dostęp do odpowiedzi, możesz skorzystać z opcji wykresów i wyświetlić odpowiedzi bezpośrednio na swoim urządzeniu.

Widok poszczególnych odpowiedzi

Poza możliwością wyświetlenia podsumowania wyników, narzędzie Examinare pozwala również na zapoznanie się z poszczególnymi odpowiedziami w ramach danych szczegółowych.
Wyniki można wydrukować bezpośrednio z poziomu okna raportów.

Wykluczenie wybranych wyników

Ponieważ niektóre odnośniki są dostępne dla szerokiego grona odbiorców, może się zdarzyć, że odpowiedzi udzielone w ramach ankiet publicznych nie będą zbyt poważne ani pożądane. Jest na to jednak rozwiązanie. Po otwarciu odpowiedzi w zakładce „Poszczególne głosy” należy kliknąć w opcję „Wyklucz”. System zarejestruje wykluczone odpowiedzi. Tego typu odpowiedzi można również wykluczyć przy generowaniu raportu końcowego.

Eksportowanie wyników do MS Excel

Jeśli chcesz, aby odpowiedzi wyświetlały się w formie tabeli, możesz skorzystać z funkcji eksportowania danych do pliku MS Excel. Wystarczy kliknąć, a w ciągu kilku sekund zestawienie wyświetli się na ekranie.

Eksportowanie wyników do formatu PDF

Potrzebujesz wygenerować szczegółowy raport odnośnie ankiety? Wówczas należy przejść do konta Examinare i kliknąć w ikonkę PDF. Wyświetli się szczegółowy raport wzbogacony o wykresy, który będzie można pobrać dosłownie w kilka sekund.

Eksportowanie wyników do SPSS

Jeśli wykorzystujesz pakiety SPSS, możesz w prosty sposób analizować ankiety przy użyciu tego właśnie protokołu. Oferujemy możliwość pobierania plików w formatach „.sav” oraz „.sps”.

BEZPIECZEŃSTWO

Jesteśmy otwarci na sugestie naszych klientów. W naszych centrach danych wykorzystujemy najnowocześniejsze zabezpieczenia, stosując szyfrowanie SSL. Ale to jeszcze nie wszystko. Oferujemy również możliwość dodania do konta użytkownika opcji blokowania adresu IP, która to ma na celu ograniczenie dostępu do panelu zarządzania.

  • Szyfrowanie SSL;
  • Blokowanie IP na koncie administratora;
  • Centra danych nieustannie monitorowane pod kątem bezpieczeństwa;
  • Wykonywanie kopii bezpieczeństwa co godzinę w celu zabezpieczenia danych.

Prywatność to nasz priorytet.

Bardzo poważnie traktujemy kwestie prywatności zarówno, jeśli chodzi o naszych użytkowników, jak i w przypadku osób udzielających odpowiedzi. Dlatego też nie przechowujemy żadnych danych personalnych respondentów w ramach plików cookie ani w lokalizacjach zewnętrznych.

Jeśli chodzi o dane o charakterze poufnym, pragniemy zapewnić, iż nie wykonujemy kopii jakichkolwiek danych z wyjątkiem elementów będących składową kopii bezpieczeństwa. Wobec wszystkich klientów stosujemy politykę nieujawniania danych. Istnieje również możliwość podpisania indywidualnej umowy dotyczącej zakazu ujawniania danych w przypadku rozpoczęcia korzystania z naszych usług.

UKŁAD GRAFICZNY ANKIETY

Jak zachęcić odbiorców do udzielania odpowiedzi? Stylową grafiką czy może prostotą obsługi? W przypadku narzędzia Examinare nie musisz wybierać!

Oferujemy możliwość dostosowania logotypu, kolorów ankiety i formularza, strony startowej, strony z podziękowaniem, rozmiaru czcionki oraz wielu innych funkcji wedle uznania. Zapewniamy użytkownikowi dużą swobodę w tej materii. Dzięki temu możliwe jest projektowanie ankiet niemalże bez żadnych ograniczeń.

Własne logo oraz dostosowanie wyglądu ankiety

Wstawienie własnego logotypu lub grafiki jest bardzo proste. W razie potrzeby zastosowania bardziej zaawansowanych rozwiązań można skorzystać z kodowania stylów CSS. Aktualizacji logo można dokonać w taki sposób, aby zmieniło się jednocześnie we wszystkich ankietach. Jeśli posiadasz projekty, które wymagają zastosowania odrębnego stylu, możesz postąpić w podobny sposób, jak w przypadku stylu głównego.

Strona startowa z opisem oraz strona końcowa z podziękowaniem

Jeśli chcesz, aby na początku ankiety wyświetliły się ogólne informacje o twojej firmie, wystarczy aktywować opcję „Strona startowa” w formularzu ankiety.
Istnieje również możliwość dodania strony z podziękowaniami. Może być ona ustawiona dla wszystkich ankiet i będzie się wyświetlać na zakończenie ankiety.

Problemy ze wzrokiem?

W ramach narzędzia Examinare istnieje możliwość zarządzania sposobem, w jaki będą wyświetlać się znaki na ekranie monitora. Wszystkie formularze ankiety wyposażone są w opcję dla osób z wadą wzroku. Wystarczy na nią kliknąć, aby zmienić czcionkę tekstu na większą.

ANKIETY ORAZ NARZĘDZIE DO ICH TWORZENIA Z PEŁNYM TŁUMACZENIEM

Narzędzie Examinare przetłumaczono na ponad 25 języków. Ponadto jego konfiguracja pozwala na wprowadzanie tekstu zarówno od strony lewej do prawej, jak i na odwrót. Obecnie w ramach naszego narzędzia oraz konta Examinare dostępne są następujące języki.

  • Angielski
  • Niemiecki
  • Szwedzki
  • Duński
  • Norweski
  • Fiński
  • Holenderski
  • Francuski
  • Włoski
  • Hiszpański
  • Tajski
  • Japoński
  • Chiński uproszczony
  • Arabski
  • Rosyjski
  • Portugalski (Europa)
  • Portugalski (Brazylia)
  • Hindi
  • Tagalski
  • Polski
  • Hebrajski
  • Ukraiński
  • Grecki
  • Turecki
  • Macedoński

UDOSTĘPNIANIE INTERFEJSU API DO PROGRAMOWANIA

Dysponujemy w pełni funkcjonalnym systemem, który wyposażony jest w interfejs API. Klient lub programista z nim współpracujący może wykorzystać udostępniany przez nas interfejs API w celu zautomatyzowania procesu wysyłania zaproszeń do ankiety, pozyskiwania danych o odbiorcach lub pozyskiwania odpowiedzi zarówno w ramach widoku indywidualnego, jak z załączoną grafiką demograficzną.

Istnieje również możliwość wykorzystania naszego interfejsu API w celu zarządzania ankietami telefonicznymi oraz badaniem Magic Polls™.

Więcej informacji w Sekcji programisty







<